Dankzij de financiële steun van onder andere goede doelen fondsen, Stichtingen, ondernemingen, particulieren, leveranciers, clubs en heel veel (creatieve vormen van) individuele sponsoring hebben wij de begroting voor de realisatie van villa OKI sluitend gekregen. Financiering, bouwkundige verbeteringen en aanpassingen, het rolstoelgeschikt maken, schilderwerk,
CV- en elektra installaties, aangepaste badkamers, keuken, een liftinstallatie, domotica, inrichting gemeenschappelijke ruimtes enz. Het is allemaal mogelijk gemaakt dankzij de fantastische bijdragen van al onze gulle sponsors.

Ook nu, na realisatie van Stichting OKI, zijn giften nog altijd meer dan welkom. Onderhoud aan huis en tuin, vervanging van meubilair, apparatuur en voorzieningen, het organiseren van sportieve en leuke activiteiten, etc. Het kost allemaal heel veel geld.

OKI Club

Eigen middelen van de bewoners zijn helaas niet toereikend. Met de OKI Club hopen wij de ontbrekende gelden in de vorm van giften te krijgen, zodat wij het woongenot en woonplezier in villa OKI op het huidige niveau kunnen voortzetten. Dit kan in de vorm van een eenmalige gift of door lid te worden van OKI Club en gedurende 5 jaar een vaste jaarlijkse bijdrage te doneren. U ontvangt van ons een factuur en/of wij helpen u met de akte bij de notaris. Wij houden u uiteraard op de hoogte van de besteding van uw gift of donatie.

JustGiving en SponsorKliks

Concrete voorbeelden van financiële ondersteuning online, vindt u op de volgende pagina’s. Hier leest u meer over hoe u OKI direct online heel makkelijk en leuk kunt sponsoren via JustGiving en SponsorKliks.

Wij zijn een officieel geregistreerde ANBI stichting waardoor uw schenking aftrekbaar is.

Misschien heeft u zelf ideeën of gedachten om voor OKI financieel iets te betekenen? Laat het ons weten, wij gaan graag met u in gesprek

JustGiving Sponsor actie
Sponsor Kliks

Ik ben geïnteresseerd in sponsoring van OKI