Villa Oki werkt met een aantal enthousiaste vrijwilligers die meehelpen met de verschillende wekelijkse projecten/bezigheden.

Zo zijn er verschillende groepjes vrijwilligers:

• kookvrijwilligers die 1x per week de heerlijkste maaltijden bereiden
  • zwemvrijwilligers, die 1 x per week meegaan met het zwemmen
  • creatieve vrijwilligers die meehelpen op de dagbesteding op woensdag en vrijdag
  • tuinvrijwilligers die zich samen met de bewoners bezig houden met de moestuin.

Kortom: vrijwilligers zijn onmisbaar voor een huis als villa Oki. Niet alleen voor het ondersteunen, maar juist ook voor het sociale aspect. De bewoners genieten daar enorm van en kijken er ook naar uit.

En…we kunnen altijd meer vrijwilligers gebruiken, want met meer mensen kan er beurtelings deelgenomen worden. Dat houdt het leuk.

Zo zijn er verschillende groepjes vrijwilligers:

• kookvrijwilligers die 1x per week de heerlijkste maaltijden bereiden
  • zwemvrijwilligers, die 1 x per week meegaan met het zwemmen

Lijkt het je leuk om te helpen? Klik dan op de button hieronder en meld je aan als vrijwilliger!

Schuiven naar boven