Online doneren

U kunt zelf uw voorkeur bepalen aan welk project of projectdeel u geld wilt doneren. Door in onderstaand formulier een selectie te maken, kunt u direct online geld doneren via Ideal. Door uw E-mail adres in te vullen kunnen we u op de hoogte houden van de besteding van uw gift of donatie. Wilt u niet via Ideal betalen of u wilt uw E-mailadres niet invullen, dan kunt u zelf geld overmaken op ons bankrekeningnummer die u in de oranje balk onder op deze pagina vindt. De Stichting OKI wordt door de belastingdienst aangemerkt als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI), dit maakt de weg vrij voor het aftrekbaar maken van giften, schenkingen en legaten van het belastbaar inkomen van onze sponsoren. Dit geldt zowel voor bedrijven als particulieren.

Helpt u mee?

U kunt zelf uw voorkeur bepalen aan welk project of projectdeel u geld wilt doneren. Door een in onderstaand formulier een selectie te maken, kunt u direct online geld doneren. De Stichting OKI wordt door de belastingdienst aangemerkt als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI), dit maakt de weg vrij voor het aftrekbaar maken van giften, schenkingen en legaten van het belastbaar inkomen van onze sponsoren. Dit geldt zowel voor bedrijven als particulieren.

Mocht u willen bijdragen aan het welzijn van de OKI bewoners dat kan door een financiële ondersteuning voor een specifiek afgerond project of activiteit. Maar een bijdrage voor een deel van een activiteit kan natuurlijk ook. Hiernaast vindt u een aantal belangrijke activiteiten die de bewoners al ondernemen of graag zouden willen ondernemen.

Kunt u geen keuze maken? Kies dan voor  ”Overig”, OKI zal de keuze voor uw gift maken en deze voor één van de projecten aanwenden.

[mollie-forms id="522"]
Schuiven naar boven